Nowy dziennik ruszy w październiku
W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennikaogólnopolskiego. Polskapresse, który na jego start wyda 100 mln zł,rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach.
Planowaniem kampanii nowego dziennika zajmuje się dom mediowyMediaedge:cia. Jak ustaliła Gazeta Prawna, jego przedstawicielespotykają się już z pracownikami biur reklam największych stacji,żeby zarezerwować na październik czas reklamowy.
Jak podaje GP planowany termin rozpoczęcia kampanii to 17października, a wydawcę interesuje rezerwacja czasu co najmniej dokońca roku. W tym czasie na samą tylko telewizję planuje wydać conajmniej 10 mln zł. Do tego dojdą także inne media - reklamazewnętrzna, radio, a także internet. Na start gazety razem z całąkampanią reklamową wydawca zamierza wydać nawet 100 mln zł.
Wejście na rynek zbiegnie się z wyborami do parlamentu, któreodbędą się 21 października.
Polskapresse liczy na średnią sprzedaż nawet 800 tys.egzemplarzy, ale ważniejsze jest miano lidera rynku, co gwarantujejuż przekroczenie 520 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Nowy dziennik ruszy w październiku