SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

newonce.club ma 6 tys. płacących użytkowników

Usługa subskrypcyjna grupy newonce wystartowała w połowie grudnia 2021 roku i po 6 tygodniach funkcjonowania może pochwalić się 6 tysiącami aktywnych subskrypcji. Co czwarty użytkownik wybiera pakiet roczny.

newonce.media wprowadziła usługę subskrypcyjną dokładnie w poniedziałek wieczorem 13 grudnia. Od teraz, by móc posłuchać podcastów, przeczytać artykuły czy zobaczyć filmy tworzone przez serwisy grupy newonce, trzeba zapłacić miesięcznie 29 zł (jest okres próby - miesiąc 5 zł).

- Nie zamierzamy kokietować, że jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, bo realizujemy dobrze przygotowany plan i to po prostu przynosi efekty. Subskrypcyjna fala w mediach (i nie tylko) przybiera na sile i już wiemy, że wskoczyliśmy na nią w najlepszym możliwym dla nas momencie. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że branża pokłada w nas nadzieję, i coraz pewniej czujemy się w tej roli. Mamy świadomość, że powodzenie newonce.club otwiera drogę kolejnym inicjatywom z tego sektora - mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.

- Co może zaskakiwać, serwisy grupy newonce zanotowały niewielkie (-17 proc.) spadki w liczbie odwiedzających. Spadki na tym poziomie są naturalne i zgodne z naszymi prognozami. Ostanie pół roku poświęciliśmy na zrozumienie zachowań i preferencji naszych odbiorców, zdobytą wiedzę przełożyliśmy na konkretne zmiany produktowe oraz decyzje marketingowe. Już dzisiaj nasi membersi odwiedzają nas co drugi dzień i chętniej rozszerzają swoją wiedzę, odkrywając nieznane dla siebie do tej pory tematy poruszane na łamach newonce urzeczywistniając ideę klubu zorientowanych - dodaje Adrian Lewtak, lead product analyst newonce.

Użytkownicy newonce.club poza nielimitowanym dostępem do tworzonych przez grupę treści (podcastów, artykułów i materiałów wideo), dostają również szereg benefitów, takich jak spotkania (online i offline) z twórcami i zaproszonymi gośćmi, dedykowane newslettery czy dostęp do zamkniętych społeczności na Facebooku i Discordzie.

- Pierwsze tygodnie dają nam szereg wskazówek dotyczących kierunków wzmacniania wartości oferty. Właśnie wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak bardziej funkcjonalna nawigacja i obsługa podcastów czy np. możliwość komentowania. Z kolei z myślą o partnerach reklamowych rozbudowujemy ofertę partnerstw B2B, umożliwiającą m.in. wejście ze swoimi usługami i produktami do pakietu benefitów newonce.club. Z wyświetlania reklam display subskrybentom zupełnie zrezygnowaliśmy - mówi Danuta Breguła, Director of Business Development and Membership Strategy newonce. Breguła wcześniej odpowiadała za subskrypcje "Gazety Wyborczej".

- Gratulujemy newonce tak agresywnego startu na rodzimym rynku. Osiągnięcie sześciu tysięcy subskrypcji w tak krótkim czasie to bardzo dobry wynik. Pokazuje to, że młodsza grupa odbiorców jest skłonna płacić za jakościowy kontent i rodzaj wspólnotowego doświadczenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego przedsięwzięcia i dalej wspierać strategiczny rozwój newonce – mówi Alex Chapko, general manager of Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India of Piano, przedstawiciel technologicznego partnera newonce.club. Firmy nawiązały współpracę jesienią ub.r.

Okres próbny za 5 zł

Miesięczna opłata za dostęp do newonce.club – obejmującego podcasty newonce.radio oraz treści tworzone przez serwisy newonce.net i newonce.sport – to 29 zł, a za dostęp do samego newonce.sport - 24 zł. W przypadku subskrypcji rocznej opłaty te wynoszą odpowiednio 149 i 124 zł, co w przeliczeniu na jeden miesiąc daje 12,40 zł i 10,33 zł. Oba pakiety oferują miesięczny okres próbny w cenie 5 zł, możliwa jest też opcja zakupu subskrypcji w prezencie. Coraz większą popularnością cieszą się również oferta studencka oraz oferta b2b. Dostęp do usługi można wykupić z poziomu stron newonce.club, newonce.net/club, newonce.sport/club, obu aplikacji i strony każdej z treści premium. Grupa newonce zapowiada uruchomienie w tym roku kolejnych produktów subskrypcyjnych.

Zarząd newonce.media deklaruje, że newonce.club to ważny, ale niejedyny element zmian strategicznych w newonce.media, które mają zagwarantować podwojenie przychodów z całej działalności spółki w przyszłym roku.

Newonce.media w lutym zmienia swoją siedzibę. Redakcja przeniesie się z dawnego budynku KC przy rondzie de Gaulle’a w centrum Warszawy do oddalonej o kilka kilometrów zmodernizowanej ostatnio Fabryki Norblina na Woli. - W nowym miejscu znajdą się trzy studia radiowe, więc poprawi się infrastruktura. Do zespołów cały czas przyjmowane są nowe osoby - zapowiadała Danuta Breguła.

W 2019 r. spółka newonce.media zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: newonce.club ma 6 tys. płacących użytkowników

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nwc
Tzn że pan z lizingu jeszcze nie teraz przyjdzie po porsze?
odpowiedź
User
słuchacz dawnej daty
Subskrypcjoza totalna. Oszaleć można. Nawet RMF Classic.6 tysi no sukces
odpowiedź
User
słuchacz nowej daty
Subskrypcjoza totalna. Oszaleć można. Nawet RMF Classic.6 tysi no sukces
No... w sumie sukces, biorąc pod uwagę słuchalność Polskiego Radia. Tam przymusowe subskrypcje obywateli, a oni i tak nie słuchają, bo i czego? Bełkotu i złotych przebojów w piątki i soboty?
odpowiedź