NewMedia Labs wprowadza AdReport – monitoring reklam displayowych
W ofercie NewMedia Labs dla wydawców pojawił się monitoring internetowych reklam displayowych. Usługa o nazwie AdReport jest realizowana przez firmę już od siedmiu lat.
Oferowany przez NewMedia Labs AdReport opiera się na monitoringu ponad 700 polskich stron internetowych z różnych kategorii. We wszystkich serwisach rejestrowane są reklamy displayowe poszczególnych kategorii produktów, marek i branży. Na podstawie tych danych powstają zestawienia podsumowujące aktywności reklamowe z określonej perspektywy – działań firmy czy brandu lub obłożenia reklamowej strony. W AdReporcie codziennie rejestrowanych jest kilkadziesiąt nowych kampanii, z których każda opisana zostaje takimi parametrami, jak produkt, marka, forma reklamowa i miejsce emisji. Wszystkie zestawienia wzbogacane są o screenshoty i kreacje flash.
– Stały dostęp do AdReportu to dla wydawców internetowych możliwość podpatrywania ich konkurencji oraz śledzenia i analizowania działań reklamodawców z wybranej branży, a więc ich potencjalnych klientów – opisuje Grzegorz Sułkowski prezes zarządu NewMedia Labs. Podkreśla jednocześnie, że marketerzy w oparciu o informacje na temat intensywności kampanii, takich jak czas trwania, zasięg i użyte formaty, mogą szacować budżety reklamowe.
NewMedia Labs realizuje badanie AdReport od siedmiu lat, do tej pory robiąc to na wewnętrzne potrzeby grupy ARBOinteractive. Obecnie usługa została udostępniona komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych podmiotów. Do tej pory korzystanie z niej rozpoczęły już takie firmy jak Hypermedia, Mediacom, Mindshare, Optimum Media OMD, Presspublica, Infor, Unilever, Saturn i Media Markt.
Dołącz do dyskusji: NewMedia Labs wprowadza AdReport – monitoring reklam displayowych