SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy G+J Polska nadal z Goldbach Audience

Reklamy na stronach G+J Polska przez najbliższy rok będą dalej sprzedawane przez Goldbach Audience (poprzednio ARBOinteractive). Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od kilku lat.

Goldbach Audience nadal będzie mieć wyłączność agencyjną na sprzedaż reklam w serwisach G+J Polska: kobieta.pl, gala.pl, stylio.pl, glamour.pl, national-geographic.pl, focus.pl, odyssei.com, mojegotowanie.pl, rodzice.pl i epuls.pl. W grudniu ub.r. ich łączny zasięg wyniósł 1,87 mln realnych użytkowników i prawie 25 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: Serwisy G+J Polska nadal z Goldbach Audience

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl