Netflix Pomnikiem Ludzkości w Końcu Świata promuje "Nie patrz w górę"
Netflix w ramach promocji najnowszego filmu Adama McKaya "Nie patrz w górę" postawił w małej miejscowości Koniec Świata pomnik Pamięci Ludzkości, Która Nie Patrzyła W Górę. Monument przedstawiający meteoryt jest największym monolitem chromowanym natryskowo w Polsce.
Pomnik waży 1700 kilogramów, ma 4 metry wysokości, przedstawia meteoryt i nawiązuje tym samym do ogromnego zagrożenia przedstawionego w filmie "Nie patrz w górę".
Dla wszystkich odwiedzających Koniec Świata, aby zobaczyć pomnik, Netflix przygotował również dodatkową niespodziankę: wystarczy, że w Urzędzie Gminy Kraszewice poda się specjalne hasło „Ja w sprawie końca świata”, dzięki czemu każdy odwiedzający otrzyma komplet pamiątek przygotowanych z okazji końca świata. Gadżety dostępne są do wyczerpania zapasów.
Za przygotowanie konceptu aktywacji w Końcu Świata odpowiada agencja Ogilvy. Kampanię realizują również agencje MSL, K2 Create oraz dom mediowy Wavemaker.
Koniec Świata to mała miejscowość w województwie wielkopolskim. Koniec Świata jest oficjalnie zamieszkany przez 16 osób.
"Nie patrz w górę" hitem Netflixa
"Nie patrz w górę" Adama McKaya zadebiutował na Netfliksie w Wigilię. Przez trzy dni zdążyło go obejrzeć tylu widzów, że film Adama McKaya z Leonardo DiCaprio oraz Jennifer Lawrence w rolach głównych stał się zdecydowanym hitem platformy streamingowej. Jak już informowaliśmy, w ostatnim, świątecznym tygodniu (20-26 grudnia) zajął pierwsze miejsce w gronie anglojęzycznych produkcji pod względem oglądalności wśród wszystkich widzów Netfliksa. Z danych udostępnionych przez platformę wynika, że jej użytkownicy na całym świecie spędzili łącznie ponad 111 mln godzin, oglądając "Nie patrz w górę" między 24 a 26 grudnia.
Film opowiada o tym, jak studentka astronomii Kate Dibiasky (w tej roli Jennifer Lawrence) i jej profesor dr Randall Mindy (Leonardo DiCaprio) odkrywają, że po Układzie Słonecznym przemieszcza się ogromna kometa. Problem w tym, że znajduje się ona na kursie kolizyjnym z Ziemią, ale nikt się tym nie przejmuje. Okazuje się, że próba ostrzeżenia ludzkości przed zabójczym zagrożeniem wielkości Mount Everestu prowadzi do wielu niezręcznych sytuacji. Z pomocą dr. Oglethorpe'a (Rob Morgan) Kate i Randall szturmują media.
Netflix to największa platforma streamingowa na świecie, która ma 213,6 mln subskrybentów. W listopadzie br. serwis w Polsce osiągnął rekordowe wyniki. Odwiedziło go 13 mln internautów.
Dołącz do dyskusji: Netflix Pomnikiem Ludzkości w Końcu Świata promuje "Nie patrz w górę"