SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix organizuje badania fokusowe w Warszawie, od 250 euro za uczestnictwo

Netflix organizuje w Warszawie badania na użytkownikach platformy. Za uczestnictwo oferuje co najmniej 250 euro, czyli nieco ponad tysiąc złotych.

Netflix rozsyła mejlowo prośby do wybranych użytkowników. Badania konsumenckie prowadzone będą w Warszawie, między 12 a 15 maja. Nie wiadomo, czego będą dotyczyć i jak liczną grupę klientów obejmą. Aby zakwalifikować się do badań, należy odpowiedzieć na kilka pytań na temat oglądania filmów i seriali. Polski oddział serwisu nie komentuje szczegółów projektu.  

- Netflix często przeprowadza badania wśród użytkowników serwisu, ponieważ nieustannie poszukuje sposobów na ulepszenie swoich usług - odpowiada na pytanie Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Netflixa.

Jednocześnie serwis przypomina, że każdy użytkownik w ustawieniach konta może zgłosić chęć gotowości brania udziału w tego typu badaniach lub przeciwnie - odmówić udziału w jakichkolwiek testach.  

W ramach podziękowania za udział w badaniu, uczestnik może liczyć na gratyfikację o wartości co najmniej 250 euro.

„Wiedźmin” na ekranie w 2020 roku

Podczas konferencji w Rzymie pojawiły się także polskie akcenty. Netflix potwierdził tegoroczną premierę swojego pierwszego polskiego serialu „1983” w reżyserii Agnieszki Holland, Katarzyny Adamik, Olgi Chajdas i Agnieszki Smoczyńskiej.

Podczas jednego z paneli na konferencji Erik Barmack, dyrektor Netflixa odpowiedzialny za produkcje europejskie odpowiadając na pytania serwisu Naekranie.pl ujawnił dodatkowe szczegóły związane z serialem „Wiedźmin”. Produkcja oparta na prozie Andrzeja Sapkowskiego, w którą jest zaangażowany m.in. Tomasz Bagiński będzie realizowana w całości w Europie, w tym także w Polsce.

Obecnie trwają końcowe prace nad scenariuszem „Wiedźmina”, zdjęcia mają się rozpocząć na przełomie 2018 i 2019 r. Z kolei prawdopodobna wstępna data premiery serialu to rok 2020.

W I kwartale 2018 roku Netflix osiągnął przychody wyższe o 43 procent niż rok wcześniej, a zysk netto osiągnął poziom 290 mln dolarów. W pierwszych trzech miesiącach tego roku serwis pozyskał ponad 7,4 mln użytkowników, obecnie z usług Netflixa korzysta globalnie 125 mln odbiorców.

Dołącz do dyskusji: Netflix organizuje badania fokusowe w Warszawie, od 250 euro za uczestnictwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl