Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki
Sieć sklepów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową dla klientów. Jej bohaterką jest podróżniczka i autorka książek dla dzieci "Nela Mała Reporterka".
Kampania Stokrotki ma zwrócić uwagę klientów na temat zagrożonych gatunków zwierząt. Od 24 sierpnia do 31 października do zakupów w sklepach sieci za min. 30 zł dokładane są naklejki, które można kolekcjonować w stworzonym we współpracy z ambasadorką albumie o zagrożonych gatunkach zwierząt. Dodatkowo biorąc udział w akcji klienci mogą dokonać zakupu maskotek z postaciami zagrożonych gatunków w promocyjnej cenie.
W ramach działań stworzono także aplikację mobilną „Stokrotka Zagrożone Gatunki Zwierząt”, dzięki której zdobyte naklejki można zbierać w wirtualnym albumie. Niektóre z naklejek umożliwiają obejrzenie wybranych zwierząt w 3D w rozszerzonej rzeczywistości. 9 września natomiast w Lublinie odbędzie się spotkanie z Nelą Małą Reporterką, gdzie opowie o podróżach i zagrożonych gatunkach zwierząt.
Sieć sklepów Stokrotka zaangażowała się w ramach akcji w ochronę zwierząt - zaadoptowała niedźwiedzia brunatnego w ZOO w Zamościu.
Działania promocyjne wokół akcji obejmą telewizję, radio ogólnopolskie, outdoor i materiały w sklepach sieci Stokrotka.
Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Dołącz do dyskusji: Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki