Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca
Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". Sieć przybliża w ten sposób swoją ofertę dla pracowników.
"Dobre miejsce" to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Warto podkreślić, że kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.
Stokrotka stawia na employer branding
– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
W kampanii "Stokrotka to dobre miejsce" wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.
Stokrotka ma w Polsce ponad 800 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca