NBP szuka producentu spotu wizerunkowego
Narodowy Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert na produkcję spotu wizerunkowego dotyczącego działalności banku.
Spot będzie przeznaczony do emisji w telewizji i w internecie. Ma prezentować zadania banku centralnego w zakresie zarządzania rezerwami złota oraz informować w sposób dostępny dla odbiorców o znaczeniu decyzji dotyczącej zwiększenia strategicznych rezerw złota. Ma pokazywać, że polskie złoto, które tyle razy pomagało w walce o wolności i niepodległość naszego narodu, wróciło do Polaków, zaś jego sztaby znajdujące się w skarbcach Narodowego Banku Polskiego wzmacniają wiarygodność i zabezpieczają siłę finansową naszego kraju.
Zlecany przez NBP 30- sek. film ma być przygotowany w stylistyce i technice realizacyjnej zgodnej z dotychczasowymi produkcjami tego typu dostępnymi na kanale YouTube NBP. Powinien zawierać połączenie animacji/grafiki 3D ze scenami filmowymi przy wykorzystaniu również materiałów dokumentalnych dostarczanych przez bank.
Wybrana agencja będzie odpowiadać za przygotowaniu autorskiego scenariusza spotu o długości 30-sekund dotyczącego zarządzania przez NBP rezerwami złota. Spot ma być emitowany w telewizji, internecie i na różnych eventach banku. Zajmie się też kompleksową realizacją animowanego materiału, w tym m.in.: produkcją postprodukcją, opracowaniem autorskiej wersji tekstu lektora, udźwiękowieniem itp.
Przy wyborze zwycięzcy NBP weźmie pod uwagę: wstępny scenariusz spotu z propozycją koncepcji artystycznej
(maksymalnie 40 proc.), doświadczenie agencji (maks. 30 proc.), cenę oferty (maks. 30 proc.).
Oferty można składać do 25 lutego br.
Dołącz do dyskusji: NBP szuka producentu spotu wizerunkowego