„National Geographic Polska” z dwustronną mapą
Dwustronna mapa zostanie dołączona do całego nakładu marcowego wydania magazynu „National Geographic Polska” (G+J Polska), które trafi na rynek w piątek 1 marca br. Wydanie wesprze kampania promocyjna.
Na jednej stronie dodatku zamieszczona zostanie pierwsza mapa świata opracowana przez dział kartograficzny Towarzystwa National Geographic i opublikowana w grudniu 1922 roku. Druga strona pokazuje współczesną mapę świata i jest uzupełniona dwoma mniejszymi mapkami obrazującymi sytuację polityczną w roku 1888 i 1988.
Bohaterem rubryki „Pod flagą” w marcowym numerze będzie prof. Norman Davies, który otrzymał jedną z 12 trójkolorowych flag, symboli 125 lat badań i odkryć wspieranych przez Towarzystwo National Geographic. Tematem okładkowym wydania będą „Władcy umysłów” - ludzie, którzy sami siebie nazywają prorokami i potrafią przekonać o tym innych.
Marcowe wydanie ukaże się w objętości liczącej 132 strony i w cenie 12,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia. Numerowi towarzyszy wsparcie promocyjne, które obejmuje prasę („Polityka”, „Auto Świat”, „Top Gear”, „Men’s Health”, „Focus”, „Gala”, „NG Traveler”) oraz National Geographic Channel, Radio ZET, Wp.pl i Onet.pl. Kampanię przygotował dział marketingu G+J Polska.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „National Geographic Polska” w listopadzie ub.r. wyniosła 47 028 egz.
Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” z dwustronną mapą