„Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledzi średnio 1,37 mln osób. W porównaniu do jedenastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 310 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.
Trzynastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, począwszy od 4 września br. (dotychczas program oglądać można było tylko w czwartki). Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 19 września) format ogląda średnio 1,37 mln osób. Przekłada się to na 9,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,11 proc. w grupie 16-59.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,26 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,37 mln, a w 16-59 - 1,94 mln; dane udostępnione przez Codemedia).
Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 11 września - odcinek ten śledziło 1,59 mln. Z danych telemetrycznych wynika, ze zarówno środowe jak i czwartkowe emisje „Naszego nowego domu” notują zbliżone AMRy i SHRy% (w przypadku RCH 1 min wyższe wyniki osiągają odcinki czwartkowe).
Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed ekrany o 310 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,68 mln osób przy udziale wynoszącym 11,54 proc. w 4+, 16,21 proc. w 16-49 oraz 13,86 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 13” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie różne audycje, w tym „Alarm!”, transmisje sportowe oraz seriale „Leśniczówka” i „Ojciec Mateusz”, co przekłada się na 12,85 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,39 proc.), a trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Najgorszy kucharz”; 11,61 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów