Narodowy Instytut Dziedzictwa chce zatrudnić agencję PR
Narodowy Instytut Dziedzictwa wybiera w przetargu agencję, która zajmie się usługami public relations i obsługą medialną kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta"- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy świadczenia usług polegających na bieżącym wsparciu zespołu ds. komunikacji społecznej Instytutu w zakresie media relations oraz zapewnienie obsługi medialnej i PR w ramach promocji kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”.
„Krajobraz Mojego Miasta” to kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi na problem chaosu reklamowego, braku spójności architektonicznej i niewłaściwego planowania przestrzeni miejskiej. Idea powstała z inicjatywy prof. Magdaleny Gawin, wiceminister Kultury, Generalnego Konserwatora Zabytków w 2016 r.
Kampania społeczna składa się z szeregu działań edukacyjnych i promocyjnych. Głównym narzędziem jest film (w całości i w odcinkach), spot, jak również strona internetowa oraz profil na Facebooku. Wsparciem są ambasadorowie kampanii, którzy systematycznie dołączają do grona popularyzatorów akcji, np. Robert Gonera, Dorota Chotecka-Pazura czy Sebastian Karpiel-Bułecka.
Kampania będzie realizowana w okresie od 1 czerwca do 30 listopada 2021 roku.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą medialną i PR kampanii, jej promocją i zwiększeniem jej rozpoznawalności. Kampania będzie obejmować działania public relations, media relations, działania eventowe online.
Do jej zadań należeć będzie przygotowanie listy mediów (regionalnych, ogólnopolskich, lifestylowych i branżowych) koniecznych do realizacji kampanii i jej bieżąca aktualizacja, inicjowanie i utrzymywanie stałych, bieżących kontaktów z dziennikarzami. Agencja ta opracuje i przedstawi projekt logotypu kampanii, będzie regularnie przygotowywać i rozsyłać komunikaty prasowe. Zapewni udział ekspertów Instytutu w min.2 audycjach radiowych w stacjach o zasięgu ogólnopolskim emitowanych w programach o tematyce lifestylowej, a także zagwarantuje ekskluzywny wywiad z dyrektorem instytucji w dzienniku ogólnopolskim o nakładzie powyżej 60 tys.egz. dziennie.
Będzie również odpowiadać za content merytoryczny w postaci gotowych postów, zawierających treść i infografikę do mediów społecznościowych, będzie prowadzić kampanię promocyjną akcji na YouTube, przedstawi nowy projekt graficzny istniejącej już strony głównej kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta".
Zajmie się także emisją spotu i filmu promującego kampanię m.in. na Vimeo, forach, blogach itp. Zorganizuje również konferencję prasową, na której będzie minimum 20 dziennikarzy.
Przetarg trwa do 15 kwietnia, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 2 450 zł wadium. Budżet działań zaplanowanych przez NID wynosi 165,2 tys. zł. Zwycięska agencja będzie pracować dla Instytutu do 5 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Narodowy Instytut Dziedzictwa chce zatrudnić agencję PR