'Największy zasięg Cityboard Media'
Cityboard Media rozpoczęła w połowie maja kampanię autopromocyjną, której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego zasięgu Cityboard Media.
Są to kolejne działania reklamowe wzmacniające wizerunek firmy i budujące świadomości marki Cityboard Media. Ta kampania to swoiste credo Cityboard Media – hasła w sposób jednoznaczny prezentują firmę, jej pozycję oraz ofertę.
Wielki format to podstawa działalności Cityboard Media, prekursora wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Cityboard Media wprowadziła 10 lat temu na polski rynek wystandaryzowaną sieć nośników o wymiarach 6x3 m. Taki format w polskiej rzeczywistości lat 90-tych, zdominowanej przez mniejsze reklamy, był nie tylko nowym produktem, ale nową jakością. Cityboard Media konsekwentnie promowała wielkoformatową reklamę zewnętrzną, widząc w niej przyszłość dla outdooru w Polsce. Klienci docenili wysoką jakość ekspozycji i skuteczność reklamy wielkoformatowej, realizując na cityboardach 6x3m oraz supercityboardach 12x4m, megacityboardach 18x9m oraz mammutboardach (wielkoformatowe ściany reklamowe) coraz więcej kampanii. Celem Cityboard Media było stworzenie rozbudowanej ogólnopolskiej sieci nośników wielkoformatowych, na których można realizować równolegle wiele kampanii w różnej skali. Aktualnie potencjał Cityboard Media to ponad 4.000 nośników wielkoformatowych w 56 największych miastach Polski - czytamy w komunikacie.
Kiedy stawialiśmy pierwsze konstrukcje reklamowe o wymiarach 6x3m, nikt nie wierzył, że staną się tak popularne. Teraz wielki format w reklamie zewnętrznej to podstawowy standard. Cityboard Media jest zawsze w awangardzie - jako pierwsi wprowadziliśmy wielki format, nowe rodzaje nośników, badania outdooru, nowoczesne narzędzia do planowania kampanii, niestandardowe rozwiązania 2D i 3D. Tak budujemy naszą pozycję niezależnego lidera rynku wielkoformatowego. - powiedział Michał Stan, Prezes Cityboard Media.
W kampanii Cityboard Media występują cztery warianty, wykorzystujące dwa hasła: „Najwięcej nośników w największym formacie” i „Największy zasięg w największym formacie” prezentowane na zróżnicowanym tle – czerwonym lub niebieskim. Reklamy są emitowane w formie interaktywnych banerów, które automatycznie odsyłają na www.cityboard.pl.
Reklamy Cityboard Media są prezentowane z różną dynamiką i natężeniem na portalu Onet.pl na stronie głównej i sekcjach związanych z marketingiem oraz w serwisach branżowych m.in.: Wirtualnemedia.pl, Brief, Pulsbiznesu.pl. Kampania jest obecna także na firmowej www.cityboard.pl.
Kreację kampanii „Największy zasięg Cityboard Media” zaprojektowała agencja reklamowa Powergraph, a media zaplanowała i zakupiła Internet Designer.
Dołącz do dyskusji: 'Największy zasięg Cityboard Media'