„Najwięcej transmisji z Igrzysk Olimpijskich” w promocji N
Platforma cyfrowa N rozpoczyna promocję związaną z Igrzyskami Olimpijskimi. Wspiera to kampania reklamowa w internecie przygotowana przez agencje Ogilvy i Animade oraz dom mediowy Starcom.
W ramach promocji olimpijskiej N pakiet Film HD Bonus z telewizorem LCD 32 cale Full HD jest dostępny za złotówkę, a abonament miesięczny wynosi 99 zł. Z kolei aktywacja dekodera nbox HDTV z nagrywaniem i aktywacja Turbo kosztuje 299 zł. Aktywacja pierwszego dekodera uzupełniającego w usłudze Multiroom Standard jest bezpłatna, a każdego następnego kosztuje 49 zł, natomiast abonament za usługę Multiroom Standard HD dla każdego dekodera uzupełniającego wynosi 10 zł miesięcznie przez 29 miesięcy, a później - 15 zł za miesiąc.
Ponadto przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich platforma N udostępni aplikację na smartfony pozwalającą sprawdzić, którą dyscyplinę w danym momencie będzie można obejrzeć na danym kanale. Aplikacja będzie też zawierać najważniejsze informacje i ciekawostki dotyczące igrzysk. Za jej przygotowanie odpowiada firma TwistedLogic.
Tę ofertę wspiera kampania reklamowa, która podkreśla, że na platformie N dostępnych będzie najwięcej transmisji z Igrzysk Olimpijskich - w pięciu kanałach Telewizji Polskiej, dwóch Eurosportu, nSport HD i wszystkich kanałach nPremium HD. Działania reklamowe są prowadzone w internecie, obejmując serwisy takie jak TVN Player, Onet VoD, YouTube, Interia.pl, Gazeta.pl oraz komunikator GG. Kreację kampanii przygotowały agencje Ogilvy i Animade, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Najwięcej transmisji z Igrzysk Olimpijskich” w promocji N