Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)
Najchętniej oglądany blok reklamowy w tym roku pokazany został w trakcie meczu Polska-Irlandia. Na drugim miejscu uplasował się charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy - top 5 przerw reklamowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Blok reklamowy z największą widownią w okresie od 1 stycznia do 20 grudnia 2015 roku wyemitowany został na antenie Polsatu w niedzielę 11 października 2015 r. w godz. 21.32-21.38. Była to przerwa reklamowa w czasie piłkarskiego meczu Polska-Irlandia, rozgrywanego w ramach eliminacji do Euro 2016. Blok ten obejrzało średnio 6,12 mln widzów, co przełożyło się na 33,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Warto dodać, że cały mecz obejrzało w Polsacie średnio 9,16 mln widzów.
Oczko niżej znalazł się pokazany 6 grudnia 2015 r. (w godz. 18.45-18.58) także w Polsacie przed „Wydarzeniami” charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy, który przyciągnął przed ekrany 6,07 mln widzów, co przełożyło się na 36,33 proc. udziału (więcej na ten temat).
Podium uzupełnia inny blok, pokazany w czasie meczu Polska-Irlandia. Tę przerwę reklamową śledziło średnio 5,70 mln widzów (31,42 proc. udziału). Wyemitowana była ona w godz. 21.32-21.38.
Pierwszą piątkę rankingu uzupełniają dwa bloki, wyemitowane przed „Teleexpressem” TVP1. Jeden z nich pokazany został 6 stycznia (śledziło go średnio 5,46 mln widzów i miał 33,98 proc. udziału), a drugi - 8 lutego (5,26 mln widzów; 37,01 proc. udziału). Warto dodać, że przerwa reklamowa z 6 stycznia miała również miejsce w trakcie nadawania finałowego konkursu skoków narciarskich Turnieju Czterech Skoczni (zawody te odbyły się w Bischofshofen).
2015 | Wszyscy 4+ | ||||||
Lp. | Kanał | Program | Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
1 | Polsat | W ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ POLSKA - IRLANDIA | 2015-10-11 | 21:32:34 | 21:38:28 | 6 117 080 | 33,66% |
2 | Polsat | MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY | 2015-12-06 | 18:45:18 | 18:57:47 | 6 066 007 | 36,33% |
3 | Polsat | W ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ POLSKA - IRLANDIA | 2015-10-11 | 21:39:09 | 21:45:33 | 5 697 070 | 31,42% |
4 | TVP1 | PRZED TELEEXPRESS (W PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI BISCHOFSHOFEN) | 2015-01-06 | 17:30:52 | 17:35:59 | 5 459 972 | 33,98% |
5 | TVP1 | PRZED TELEEXPRESS | 2015-02-08 | 16:59:27 | 17:04:04 | 5 259 659 | 37,01% |
Dołącz do dyskusji: Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)
Wy też koniecznie obejrzycie.