941 tys. widzów debiutu „My Way” w TVN
Pokazany w środę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „My Way” oglądało średnio 941 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W środę, 30 października br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego programu „My Way”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 941 tys. osób. Przełożyło się to na 7,18 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 440 tys. osób) oraz 8,33 proc. w grupie 16-59 (AMR - 594 tys.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 933 tys., a w 16-59 - 1,36 mln).
Widzowie w nowym programie TVN śledzą zmagania Edyty Górniak w kursie na prawo jazdy, który odbywa się na terenie Warszawy. W przygotowaniach do kursu oraz egzaminów celebrytce towarzyszą trenerzy ze Skoda Auto Safety - Filip Raszewski i Dawid Zawadzki. Piosenkarkę wspiera również syn Allan.
„My Way” składa się z ośmiu odcinków.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 941 tys. widzów debiutu „My Way” w TVN
Szkoda, ze nie jeździła w pierwszym odcinku, na to czekam.;))