1,52 mln widzów nowego serialu „39 i pół tygodnia”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadzi średnio 1,52 mln widzów, o 710 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest zdecydowanym liderem.
TVN nowy serial „39 i pół tygodnia” (będący reaktywacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat) nadaje w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 8 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,52 mln widzów, co przełożyło się na 11,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 września - śledziło go 1,74 mln osób.
Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. pierwszego sezon „Pułapki” gromadził średnio 2,23 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 15,77 proc., 18,94 proc. oraz 17,89 proc. udziału. Oznacza to, że serial „39 i pół tygodnia” stracił 710 tys. oglądających.
TVN w paśmie nadawania „39 i pół tygodnia” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 17,17 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (5,89 proc.; „Kabaret na żywo” i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (2,89 proc.; gł. „Muzyka na bis” i „Wkręceni w randkę”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją pierwszego wyboru.
W ważnych rolach 10-odcinkowej produkcji występują również: Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szczęsna i Magdalena Lamparska. Do serialu powrócili: Wojciech Mecwaldowski, Antoni Królikowski, Cezary Kosiński, Krzysztof Stelmaszyk i Dorota Deląg. Pojawiają się także nowe postacie, które grają: Monika Krzywkowska, Sandra Drzymalska, Łukasz Konopka, Maja Seklecka, Bartłomiej Kasprzykowski, Michał Koterski i Piotr Rogucki.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,52 mln widzów nowego serialu „39 i pół tygodnia”. TVN liderem w grupie komercyjnej