„Moje smaki życia” - nowy miesięcznik dla klientów Biedronki
W poniedziałek 26 listopada br. ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika lifestylowo-kulinarnego „Moje smaki życia” (P&P), który będzie sprzedawany w sieci Biedronka.
Na 148 stronach magazynu publikowane będą artykuły, zdjęcia i porady dotyczące m.in. kulinariów, mody, urody, zdrowia i psychologii. Pojawią się też porady na temat tego, jak robić tanie i zdrowe zakupy. Stałym elementem będzie dział „Nasz koszyk” z propozycjami obiadów z produktów dostępnych w sklepach Biedronka. Co miesiąc w piśmie publikowane będą felietony Katarzyny Grocholi. W pierwszym numerze znajdzie się konkurs, w którym wygrać będzie można darmowe zakupy dla 1000 osób.
Pierwsze wydanie miesięcznika „Moje smaki życia” ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. Cena pisma to 2,99 zł.
Wprowadzenie nowego tytułu wspiera kampania promocyjna obejmująca billboardy, plakaty w sklepie, reklamy w telewizji, „Kropce TV” oraz w internecie.
Firma P&P wydaje też na zlecenie sieci Biedronka tygodnik telewizyjny „Kropka TV”.
Dołącz do dyskusji: „Moje smaki życia” - nowy miesięcznik dla klientów Biedronki