„Mój wybór na katar” reklamuje Acatar w sprayu (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Acatar Spray (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję, pod hasłem „Mój wybór na katar”, przygotowały agencja Unlimited i dom mediowy Starcom.
Telewizyjna kampania reklamowa Acataru w wersji spray podkreśla, że produkt ten zawiera precyzyjnie skalibrowany aplikator Pro Opti 3.0, który rozprowadza substancję aktywną wewnątrz nosa, tworząc w nim powłokę z substancją aktywną.
30-sekundowy spot przekonuje, że preparat działa potrójnie: hamuje katar, udrożnia nos i odblokowuje ujścia zatok.
Hasło główne akcji brzmi: „Mój wybór na katar”.
Kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Mój wybór na katar” reklamuje Acatar w sprayu (wideo)