Iskial zachęca do dbania o odporność. Nowa kampania USP Zdrowie
Marka suplementu diety Iskial, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową, jesienną kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o odporność w sezonie jesienno-zimowym. Za kreację odpowiada FCB&theMilkman.
30-sekundowy spot reklamowy podkreśla kluczowe do budowania odporności składniki Iskialu - czosnek, witaminę C, cynk.
- Chcemy zmieniać zachowania konsumentów - mamy to w swoim FCB'owym DNA. Dlatego postanowiliśmy pokazać, że dbając o odporność każdego dnia nie musimy rezygnować z aktywności na świeżym powietrzu. Postanowiliśmy pokazać codzienną sytuacje z życia w deszczowej aurze. Wszystko okrasiliśmy lekkim humorem i pokazaniem fajnej relacji w rodzinie - mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający agencji FCB&theMilkman.
– Wiemy, że wspieranie odporności jest bardzo ważne – to inwestycja w dobrostan całej rodziny. Marka Iskial oferuje sprawdzone i bezpieczne rozwiązania, a w reklamie pokazujemy, że dzięki dobrej odporności możemy z radością i uśmiecham spędzać wspólnie czas tak jak chcemy – podkreśla Agata Grodzka, brand managerka marki Iskial.
Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.
Dołącz do dyskusji: Iskial zachęca do dbania o odporność. Nowa kampania USP Zdrowie