Ministerstwo Rolnictwa wybiera dom mediowy
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ruszyło z przetargiem na wybór agencji mediowej, która zajmie się zakupem mediów w prasie i w internecie do jego kampanii - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Współpraca ma trwać 8 tygodni.
Przetarg dotyczy usług zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej (prasa ogólnopolska, regionalna oraz lokalna; format: 1 strona, 1/2 strony, insert do gazet) oraz na portalach internetowych (wersja: desktopowa, mobilna; typ reklamy: baner główny/billboard, wideoboard, rectangle/box śródtekstowy) na potrzeby kampanii realizowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Umowa będzie realizowana sukcesywnie w zależności od potrzeb resortu na podstawie składanych zamówień na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej lub danym portalu/serwisie internetowym. Ma zostać zawarta na 8 tygodni.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 1 października br. jest wpłata 30 tys. zł wadium.
Przed zawarciem umowy agencja, której oferta zostanie wybrana, będzie musiała wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 proc. maksymalnej wysokości wynagrodzenia wynikającego z umowy.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Rolnictwa wybiera dom mediowy