Mini rozpoczęło globalny przetarg kreatywny
Należąca do koncernu BMW marka motoryzacyjna Mini rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Brand świętuje w tym roku 60-lecie istnienia.
BMW nie komentuje prowadzonego przetargu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że przetarg ten nie wpłynie na współpracę marki Mini z agencją The Brooklyn Brothers, która obsługę tej marki przejęła od agencji WCRS w 2016 roku.
Nie będzie mieć również wpływu na umowę z agencją Droga5, która wygrała globalny przetarg na obsługę launchu modelu Mini Electric.
Dla marki pracowała też agencja Crispin Porter Bogusky- odpowiadała za wsparcie marketingowe modelu Clubman Mini, ale już nie pracuje dla BMW.
Marka samochodów Mini obchodzi w tym roku 60-lecie istnienia. Prowadzi w związku z tym kampanie reklamową w mediach społecznościowych i w internecie. W jej ramach prosi internautów, by opowiedzieli swoje przygody związane z użytkowaniem Mini.
Dołącz do dyskusji: Mini rozpoczęło globalny przetarg kreatywny