„Mini rozmiar mega efekt” w kampanii Halls XS (wideo)
W mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji cukierków Halls (produkowanych przez Mondelez Polska) - Halls XS. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Events, JWT, Starcom i dotPR.
Halls XS są dostępne w opakowaniach zawierających po 30 minikuleczek, w dwóch wariantach smakowych: mentolowym oraz cytrynowym. Grupa docelowa produktu to aktywni konsumenci w wieku 19-35 lat.
Kampania reklamowa podkreśla, że cukierki Halls XS mają intensywny smak i dają natychmiastowy efekt odświeżenia i głębokiego oddechu, utrzymujący się przez kilka minut.
Hasło główne akcji to „Mini rozmiar mega efekt”.
Akcja zaczęła się w połowie lipca cyklem eventów, podczas których tworzono instalacje z pustych opakowań po Halls XS inspirowane symbolami poszczególnych miast. Dwudniowe eventy odbyły się we Wrocławiu (powstał tam Most Grunwaldzki), Warszawie (napis „Wawa” i makieta miasta), Zakopanem (Wielka Krokiew), Krakowie (Smok Wawelski), Poznaniu (Koziołki Poznańskie), Sopocie (Kuter Rybacki) i Łodzi (fotoplastykon w kształcie litery „Ł”).
Towarzyszyły temu samplingi oraz współpraca z partnerami medialnymi (m.in. Interia.pl, Radio Roxy, Nasze Miasto). Koncepcję akcji przygotowała wraz Mondelez Polska agencja Red8 Events, a działania PR prowadziła agencja dotPR.
Z kolei pod koniec lipca rozpoczęła się kampania reklamowa w mediach. Obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), internet (serwisy VoD, YouTube), kina oraz punkty sprzedaży (m.in. wobblery, plakat, zawieszki i krawaty do stref przykasowych). Potrwa do końca br.
Spot reklamowy przygotowała agencja JWT Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Mini rozmiar mega efekt” w kampanii Halls XS (wideo)