Mondelez Polska przedłuża współpracę z Big Picture
Koncern spożywczy Mondelez Polska przedłuża trwającą od 2015 roku współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za komunikacją korporacyjną oraz wsparcie PR wybranych marek.
Zespół agencji odpowiada za działania z obszaru PR korporacyjnego a także projekty dla marek wchodzących w portfolio producenta, m.in. Milki, Oreo i Toblerone.
Do bieżących zadań Big Picture należy opracowywanie kompleksowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Agencja odpowiada również za komunikację platform wizerunkowych, w tym za koordynację działań egzekucyjnych, m.in. relacje z mediami, promocję nowości produktowych, czy współpracę z influencerami.
Agencja wspiera również Mondelez Polska w ramach działań z zakresu PR-u korporacyjnego i public affairs. Do zadań agencji należy m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Big Picture pracuje dla Mondelez Polska od sześciu lat
W szczególności agencja jest odpowiedzialna za komunikację cyklicznych raportów Mondelez – „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy oraz „State of snacking” poświęconego trendom w branży przekąskowej.
Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Koncern jest jednym z kluczowych klientów Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Mondelez Polska przedłuża współpracę z Big Picture