Bitwa na odtłuszczanie w kampanii Meglio (wideo)
Pod hasłem „Meglio znaczy najlepszy” wystartowała pierwsza polska kampania reklamowa marki chemii gospodarczej Meglio. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Today.
W pierwszej polskiej kampanii włoska marka Meglio reklamuje swój flagowy produkt, odtłuszczacz uniwersalny Lo Sgrassatore.
Spot nawiązuje do klimatu „spaghetti westernu”, pokazując z przymrużeniem oka rodzinne sprzątanie domu jako kowbojską zabawę. Jej efektem jest czysty dom. Hasło „Meglio znaczy najlepszy” odwołuje się zarówno do włoskich korzeni marki, jak i właściwości samego produktu.
Od 13 sierpnia do grudnia trwa kampania na billboardach, w telewizji oraz w internecie. Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych w formatach o długości 15 i 30 sekund. Zaplanowano także kampanie display oraz lokowanie produktu w programie „Rolnik szuka żony” oraz serialu „Rodzinka.pl”.
Spoty zostały przygotowane przez agencję reklamową Today przy współpracy domu produkcyjnego Graffiti Films. Today odpowiedzialny jest również za stworzenie strony i sklepu internetowego oraz social media marki na Facebooku. Planowaniem mediów we wszystkich kanałach zajął się wewnętrzny dział mediowy agencji.
Dołącz do dyskusji: Bitwa na odtłuszczanie w kampanii Meglio (wideo)