Mediasplit pracuje dla Olimpiad Specjalnych Polska
Agencja Mediasplit rozpoczyna współpracę z ruchem Olimpiad Specjalnych Polska. Agencja odpowiada m.in. za mediową obsługę kampanii sponsoringowych.
W poniedziałek 6 marca w trzech kanałach Telewizji Polskiej startuje kampania sponsoringowa zrealizowana dla Europejskiego Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO), jednego z głównych sponsorów Olimpiad Specjalnych Polska.
Mediasplit odpowiada za zakup i planowanie mediów do niej. Do obowiązków agencji, poza zakupem mediów w obszarze kampanii sponsoringowych i realizacji lokowań, należy także doradztwo i planowanie strategii marketingowych stowarzyszenia. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.
Jednym z pierwszych zadań agencji Mediasplit było opracowanie efektywnej kampanii sponsoringowej wspierającej komunikację o Światowych Zimowych Igrzyskach Olimpiad Specjalnych w Austrii. Igrzyska odbywać się będą w dniach 18-24 marca 2017r. Przyświecać im będzie hasło: „Heartbeat for the world” - Serce bije dla świata!.
Relacje z wydarzenia będzie można śledzić w serwisach sportowych Telewizji Polskiej: „Sport Wiadomości” TVP1, ok. godz. 20, „Sport Telegram” TVP2, ok. godz. 18:35 i „Sportowy Wieczór” TVP Sport, ok. godz. 23.15.
Codziennie przez wszystkie dni Igrzysk przed „Teleexpressem” w TVP1 emitowana będzie „Kronika Światowych Zimowych Igrzysk Olimpiad Specjalnych” – dedykowana audycja, w której na bieżąco omawiane będą zmagania naszej reprezentacji. Dodatkowo, w dwóch wydaniach magazynu „Pełnosprawni”, emitowanego w soboty na antenie telewizyjnej jedynki ok. godz. 9:40, zapoznamy się szerzej z sylwetkami zawodników polskiej reprezentacji i ich rywalizacją na Igrzyskach.
Dołącz do dyskusji: Mediasplit pracuje dla Olimpiad Specjalnych Polska