SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

Sieć Mediacom wygrała przetarg szwajcarskiej firmy Richemont, która jest właścicielem takich luksusowych marek, jak Cartier, Piaget i Montblanc. Zajmie się ich globalną obsługą mediową. Klienta przejęła od Publicis Media.

Richemont rozstrzygnął kilkumiesięczny przetarg mediowy wybierając w nim do współpracy sieć domów mediowych Mediacom. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale przetargu zwycięska agencja pokonała Publicis Media, który dotychczas pracował dla Richemont.

We wcześniejszym etapie konkursu uczestniczyły również takie agencje mediowe, jak Interpublic, Havas i Dentsu Aegis Network.

Publicis Media w ostatnim roku skonsolidował obsługę mediową Richemont w agencji Blue 449. Przedtem w ramach Publicisu, obsługą Richemont w Europie i Ameryce Północnej zajmował się dom mediowy Zenith, a w regionie Azji i Pacyfiku – Starcom.

Dołącz do dyskusji: Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl