Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media
Sieć Mediacom wygrała przetarg szwajcarskiej firmy Richemont, która jest właścicielem takich luksusowych marek, jak Cartier, Piaget i Montblanc. Zajmie się ich globalną obsługą mediową. Klienta przejęła od Publicis Media.
Richemont rozstrzygnął kilkumiesięczny przetarg mediowy wybierając w nim do współpracy sieć domów mediowych Mediacom. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale przetargu zwycięska agencja pokonała Publicis Media, który dotychczas pracował dla Richemont.
We wcześniejszym etapie konkursu uczestniczyły również takie agencje mediowe, jak Interpublic, Havas i Dentsu Aegis Network.
Publicis Media w ostatnim roku skonsolidował obsługę mediową Richemont w agencji Blue 449. Przedtem w ramach Publicisu, obsługą Richemont w Europie i Ameryce Północnej zajmował się dom mediowy Zenith, a w regionie Azji i Pacyfiku – Starcom.
Dołącz do dyskusji: Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media