MediaCom broni obsługi mediowej Play
Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu operatora broni dom mediowy MediaCom (należy do GroupM/WPP).
Spółka zaprosiła do przetargu kilka domów mediowych. Jej biuro prasowe potwierdziło proces przetargowy i podało jedynie, że wśród nich jest współpracujący dotychczas w tym zakresie MediaCom. Nazw pozostałych nie ujawniono.
Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na czwarty kwartał br.
MediaCom obsługuje Play nieprzerwanie od 2010 roku. Agencja obroniła ostatnio obsługę operatora w przetargu organizowanym jesienią 2017 roku. Rozstrzygnięto go w lutym ub.r. Wówczas też nie podano liczby i nazw biorących w przetargu agencji. W ostatnim jego etapie MediaCom konkurował już tylko z jedną agencją.
Kontynuację współpracy z tym domem mediowym uzasadniano wówczas tak: „Zwycięzca wykazał się najlepszą polityką kosztową oraz zakresem badań wspierającym strategię rozwoju Play”.
Przetarg koordynował wtedy audtor mediowy Media Strategy.
Play wydał na reklamę w mediach tradycyjnych w okresie od stycznia do kwietnia br. 104,2 mln zł, zwiększając wydatki w porównaniu do tego samego okresu 2018 roku o 5,6 proc. (wg danych cennikowych netto, bez rabatów, Kantar). Operator był drugą po Polkomtelu pod względem wydatków reklamowych w tym okresie siecią komórkową.
Dołącz do dyskusji: MediaCom broni obsługi mediowej Play