MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną
MEC Interaction wprowadza podział na cztery grupy klienckie i komórkę kreatywną. Nowymi strukturami kierują Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała, Jarosław Paczek i Maciej Maciejewski.
W MEC Interaction, specjalistycznym dziale domu mediowego Mediaedge:cia zajmującym się marketingiem cyfrowym, zostały wyodrębnione cztery grupy klienckie. Kierują nimi Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała i Jarosław Paczek, którzy w ostatnich miesiącach przeszli specjalistyczne szkolenia w centrali firmy w Londynie. Podnosili tam swoje kwalifikacje i zdobywali nowe doświadczenia, pracując nad projektami dla brytyjskich klientów.
Jednocześnie w MEC Interaction utworzono komórkę kreatywną, którą kieruje jako group creative head Maciej Maciejewski. Razem z zespołem zajmuje się on opieką kreatywną nad projektami opracowywanymi przez cały dział. Pierwsze działania są realizowane m.in. dla Nestle, Citibanku i Amiki.
Szefem MEC Interaction pozostaje Tomasz Rzepniewski. Obecnie w dziale pracuje 30 osób.
Dołącz do dyskusji: MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną