Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały
Marcin Olszewski od marca objął stanowisko programmatic & digital product director w Media Impact Polska (biurze sprzedaży Grupy Onet-RAS Polska). Przejął część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego rozstał się z firmą.
Olszewski będzie odpowiadał w Media Impact Polska za dalszą realizację strategii sprzedaży programatycznej, ale także nadzór nad zespołami odpowiedzialnymi za politykę cenową grupy, yield management oraz rozwój oferty reklamowej i infrastruktury.
- Nowe obowiązki i awans Marcina to wyraz uznania dla jego dotychczasowej pracy i osiągnięć. Jestem przekonany, że jego doświadczenie i wiedza pozwolą w jeszcze lepszy i bardziej kompleksowy sposób zarządzać możliwościami monetyzacyjnymi naszych powierzchni reklamowych - przekonuje Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska
Marcin Olszewski pracuje w Media Impact Polska od 2015 roku. Poprzednio jako programmatic director rozwinął ofertę programatyczną spółki, a także inicjował projekty z tego zakresu w firmach Ringeir Axel Springer Media w innych krajach Europy Środkowej.
Wcześniej był związany z firmami marketingowymi Amnet Polska (był tam dyrektorem obsługi klientów) oraz ARBOinteractive (zajmował się tam siecią internetowej reklamy wideo V2Media).
Obecnie Marcin Olszewski objął w Media Impact Polska część obowiązków Łukasza Wyglądały, którzy odszedł właśnie do firmy doradczo-technologicznej Performance Academy.
Dołącz do dyskusji: Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały