Marta Strzyżewska: z Aviva Poland do Frisco
Marta Strzyżewska objęła stanowisko marketing & e-commerce director w platformie e-commerce Frisco. Ostatnio pracowała w Aviva Poland jako dyrektorka marketingu i sprzedaży cyfrowej.
Marta Strzyżewska, która z końcem kwietnia br. odeszła z firmy ubezpieczeniowej Aviva Poland została dyrektorką marketingu i e-commerce we Frisco.pl.
W Aviva Poland pracowała od maja 2020 roku. Jako dyrektorka marketingu i sprzedaży cyfrowej odpowiadała za strategię marek i komunikację marketingową, e-commerce, rozwój kanałów digitalowych (m.in. platformę MyAviva).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej, przez blisko dwa lata była dyrektorką departamentu komunikacji marketingowej w Lux Med. Przedtem przez blisko dwa lata pracowała jako business development managerką w InviMed.
W latach 2015-2016 pełniła funkcję deputy managing director of communications & marketing division, a w latach 2009-2015 była związana z Generali Poland. Pracowała tam m.in. jako acting director of corporate communication & marketing department.
W ub.r. Frisco zanotowało 294 mln zł przychodów sprzedażowych. W Warszawie, stanowiącym największy rynek platformy, sprzedaż w ujęciu porównywalnym zwiększyła się o 16 proc.
Dołącz do dyskusji: Marta Strzyżewska: z Aviva Poland do Frisco