Qczaj promuje Żywiec Zdrój na TikToku
Marka Żywiec Zdrój Naturals we współpracy z Frisco.pl wystartowała z kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, trenera i motywatora.
Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.
- Sprzedaż to jeden z kierunków rozwoju TikToka, co przekłada się na atrakcyjność platformy dla takich marek jak Żywiec Zdrój czy Frisco.pl. Aplikacja ciągle się zmienia, także pod kątem demografii, dzięki czemu regularnie przybywa na niej odbiorców, do których skierowane są nasze kampanie. Mamy świadomość, że podjęte przez nas działanie jest pionierskie na polskim rynku, ale to jeszcze bardziej zachęca nas do tego typu aktywności. Żywiec Zdrój to nie tylko lider sprzedaży, ale marka poszukująca nowatorskich rozwiązań, a co za tym idzie podążająca za tym w jaki sposób i gdzie konsumują media jej klienci. Do realizacji kampanii zaprosiliśmy Qczaja, współpracę z którym bardzo cenimy. Doskonale wie jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, a z drugiej strony rozumie poszukiwanie nowych smaków przez konsumentów. Tym razem Daniel z wrodzoną sobie lekkością i humorem stworzył dla Żywiec Zdrój Naturals serię filmików w zachęcających do nawadniania i odwiedzania Frisco.pl –
Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, natomiast za współpracę z Influencerem oraz działania PR - agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Qczaj promuje Żywiec Zdrój na TikToku