SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Pelc i Sebastian Kołodziej założyli firmę unique work. Specjalizuje się w komunikacji sektora medycznego

Unique work to nowa na rynku firma consultingowa, wyspecjalizowana w komunikacji medycznej. Jej założycielami i szefami są dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, dawniej związani z G-Pharma Consulting.

Zespół unique work tworzy kilkunastu konsultantów, działających niegdyś pod szyldem spółki G-Pharma Consulting. Na czele firmy stoją dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, którzy tworzą także zarząd unique work.

Medykalizacja komunikacji marketingowej

Profil naszej działalności to medykalizacja komunikacji marketingowej, koncentrowanie się na najważniejszych aktualnych wyzwaniach z obszaru zdrowia. Cele komunikacyjne i biznesowe klientów realizujemy poprzez wydarzenia o różnym zasięgu i formacie, wśród nich: debaty eksperckie, kongresy, konferencje, sympozja i dedykowane szkolenia tematyczne – mówi dr Marta Pelc, wspólniczka i członek zarządu unique work.

Nowa agencja specjalizuje się m.in. w organizacji i obsłudze eventów medycznych z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii mobilnych. oferuje również pełen zakres usług z obszarów social media, digital marketingu oraz call center (ten ostatni działa jako odrębny dział).  

Zapoczątkowane jeszcze pod szyldem G-Pharma Consulting a kontynuowane pod parasolem unique work są miedzy innymi kampanie: „Zdrowie na Szpilkach”, poświęcona profilaktyce chorób cywilizacyjnych wśród Polek, a także „Medycyna na Krańcach Świata”, dedykowana świadomości profilaktyki zdrowotnej w czasie egzotycznych podróży.

Dołącz do dyskusji: Marta Pelc i Sebastian Kołodziej założyli firmę unique work. Specjalizuje się w komunikacji sektora medycznego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawsky
Próbowałem coś znaleźć o tej firmie na necie, ale jest niewiele, dużo natomiast piszą na profilu gpharmy na goworku. Niestety, same negatywy. Może zamiast zakładać nową spółkę, wypadałoby starą doprowadzić do porządku? Dziwi mnie, ze ktoś sobie w ogóle pozwala na takie rzeczy, o których piszą w opiniach, a sam będzie "dbał" o pr innych firm.
odpowiedź