Marek Dorobisz odchodzi z Lemon Sky
Marek Dorobisz z końcem listopada odchodzi z agencji Lemon Sky, w której przez niecały rok pełnił funkcję dyrektora kreatywnego. Jego obowiązki tymczasowo przejmie Jerzy Benedykt Kępiński.
Marek Dorobisz zaczął pracę w Lemon Sky w lutym br. O powodach swojego odejścia z agencji nie chce mówić. - Jeśli chodzi o moje dalsze plany zawodowe, to właśnie się one klarują, ale nic konkretnego nie mogę jeszcze powiedzieć - tłumaczy Dorobisz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Wcześniej Marek Dorobisz pracował m.in. w niemieckich agencjach FCB Wilkens, Jung von Matt, Springer & Jacoby Hamburg i Scholz & Friends Berlin, a później w Scholz & Friends Warszawa (w latach 2007-2008), BBDO Warszawa (w 2008 roku, jako senior creative/copywriter), Brain (2008-2010), Ars Thanea (w 2011 roku, jako dyrektor kreatywny) i Next (2011-2013, jako dyrektor kreatywny).
W Lemon Sky obowiązki dyrektora kreatywnego tymczasowo przejmie Jerzy Benedykt Kępiński, który do agencji dołączył we wrześniu br. (więcej na ten temat). Firma nie informuje, jak szybko zamierza zatrudnić nowego dyrektora kreatywnego.
Dołącz do dyskusji: Marek Dorobisz odchodzi z Lemon Sky