Lemon Sky J. Walter Thompson z nową strategią komunikacji Work Service
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotuje i będzie realizować nową strategię komunikacji grupy kapitałowej Work Service.
Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji jej marki.
Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania rynkowego marki.
Szczegółów umowy, m.in. dotyczących czasu jej trwania, firmy nie ujawniają. Jak się dowiedział portal Wirtualnemedia.pl, Work Service, wybierając agencję Lemon Sky nie przeprowadził standardowego przetargu, a szukał agencji według własnych preferencji. Chodziło o agencję z bardzo wysokimi kompetencjami strategicznymi i consultingowymi, a do tego zarządzanej przez pryzmat konkretnych wartości.
Dołącz do dyskusji: Lemon Sky J. Walter Thompson z nową strategią komunikacji Work Service