Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise
Marcin Wysocki objął funkcję precision marketing managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. Ostatnio był business integration managerem w Perfomics.
W K2 Precise Marcin Wysocki objął zarządzanie zespołami SEM i paid social. Odpowiada za budowanie synergii pomiędzy ekosystemami Google i Facebooka oraz rozwój zintegrowanych usług.
Doświadczenie zawodowe Wysocki gromadził w Agorze, AdTaily (obecnie Yieldbird) i Performics. W tej ostatniej odpowiadał za zespół obsługujący ok. 30 klientów, takich jak m.in. Grupa Maspex, Credit Agricole, TVN, Sandoz i Deichmann. Wraz z zespołem wdrażał zaawansowane projekty technologiczne dla bankowości m.in. sztuczną inteligencję wspierającą call center oraz DMP (platformę do zarządzania danymi).
Z branżą marketingu związany od siedmiu lat.
Dołącz do dyskusji: Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise