Artur Pruziński account directorem w K2 Precise
Artur Pruziński awansował na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2).
Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów client service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.
Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii.
- Bardzo się cieszę z tego awansu! Artur w pełni na niego zasłużył. Zarówno klienci jak i zespół K2 bardzo cenią go od strony merytorycznej, biznesowej i ludzkiej. Co sam wielokrotnie podkreśla, lubi styl pracy „jedną nogą u klienta, drugą w K2", sukces zawsze rozpatruje w kategoriach zadowolenia obu stron. Super jest mieć go na pokładzie! - podkreśla Tomasz Choroszewski, chief strategy officer w K2 Precise.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako e-commerce manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.
Dołącz do dyskusji: Artur Pruziński account directorem w K2 Precise
Czy ziom się nudzi w pracy , czy nie ma pracy?