Marcin Gortat reklamuje internet LTE w Play
Koszykarz Marcin Gortat jest kolejną gwiazdą reklamującą sieć Play, występuje w kampanii nowej oferty internetu mobilnego LTE. ZA przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Spoty Play z Marcinem Gortatem mają konwencję podobną jak wcześniejsze reklamy sieci z udziałem znanych osób: koszykarz odwiedza punkt sprzedaży Play, gdzie od dwójki sprzedawców, Basi i Maćka, otrzymuje odpowiadającą mu usługę. Kampania promuje wprowadzaną właśnie do sprzedaży przez Play nową ofertę internetu mobilnego LTE.
Gortat jest kolejnym sportowcem promującym Play w ramach trwającego od 2,5 roku cyklu kampanii z udziałem gwiazd. Niedawno drużyna skoczków narciarskich, na czele z Kamilem Stochem, reklamowała duży zasięg sieci, a wcześniej w reklamach Play wystąpili tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz.
W ostatnim okresie Marcin Gortat nie brał udziału w kampaniach marek komercyjnych. Niedawno został jednym z ambasadorów rządowej akcji „Dopalacze kradną życie” i kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W ub.r. „Forbes” oszacował jego wartość marketingową (rozumianą jako koszt rocznej umowy reklamowej) na 573 tys. zł (zobacz szczegóły).
Kampania Play z udziałem Gortata rusza w najbliższych dniach. Obejmie m.in. telewizję, internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, BTL-owych - agencja Plej, za reklamy w internecie odpowiada agencja Artegence, za działania w social media - agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Marcin Gortat reklamuje internet LTE w Play
no litości.
na początku to było fajne, teraz to tragedia
Czy mógłby mi ktos powiedzieć z jakiej agencji dla modelek jest ta dziewczyna przed p.Gortatem?
Z góry dziękuje za odpowiedź. POZDRAWIAM