Małgorzata Orzechowska z Grafprint wygrała konkurs UOKiK
Projekt autorstwa Małgorzaty Orzechowskiej z firmy Grafprint zDąbrowy Górniczej będzie promował obchody XX-lecia Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów.
W związku z przypadającą w 2010 roku dwudziestą rocznicąpowstania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaplanowanoszereg działań o charakterze informacyjno-edukacyjnym orazpromocyjnym, skierowanych do szerokiej opinii publicznej. Będą onemiały na celu zwiększenie społecznej świadomości na temat roli iwpływu przepisów antymonopolowych oraz prawa ochrony konsumentów nażycie gospodarcze i społeczne. Wśród wydarzeń realizowanych zokazji XX-lecia znajdą się konferencje, warsztaty, seminaria,wydarzenia kulturalne oraz liczne projekty wydawnicze imedialne.
W celu stworzenia spójnej oprawy graficznej wszystkich działańzaplanowanych w ramach obchodów jubileuszowych, w maju br.ogłoszony został konkurs na system identyfikacji wizualnej XX-leciaUrzędu. Do konkursu zgłoszono 163 prace prezentujące zróżnicowaneujęcie zadanego tematu. Zwycięzcę wyłoniła kapituła w skład którejweszli: prof. Maciej Buszewicz z Akademii Sztuk Pięknych wWarszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych wKrakowie, Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych wKatowicach, dr Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, Prezes UrzęduOchrony Konkurencji i Konsumentów, a także Barbara Mroczek i AnnaJanowska z Departamentu Współpracy z Zagranicą i KomunikacjiSpołecznej UOKiK.
Spośród nadesłanych propozycji wybrano dziesięć, z których trzyzakwalifikowano do ścisłego finału. Za najlepszy uznano projektautorstwa Małgorzaty Orzechowskiej z firmy Graftprint.
Autorem pozostałych dwóch logotypów jest Andrzej Budek z firmyKOTBURY. Zwycięzcy zostanie zlecone opracowanie - na podstawieprojektu przedstawionego w konkursie - systemu identyfikacjiwizualnej XX-lecia Urzędu.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Orzechowska z Grafprint wygrała konkurs UOKiK