Magdalena Zawada-Gawrońska w Agencji Warszawa
Magdalena Zawada-Gawrońska objęła stanowisko customer service director w Agencji Warszawa.
Zawada-Gawrońska odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta Agencji Warszawa. Ponadto do jej obowiązków należy pozyskiwanie nowego biznesu, uczestniczy też we współzarządzaniu agencją. Jej przełożonym jest Paweł Wołonciej.
Ostatnie siedem lat Magdalana Zawada-Gawrońska zarządzała butikową agencją Central Park. Odpowiadała za całościową koordynację działań marketingowych dla głównych klientów agencji, w tym nadzór nad strategią marek. Zajmowała się również opracowywaniem kompleksowej oferty biznesowej agencji, zarządzała obszarami obsługi klienta, social media i PR.
Była związana zawodowo również z agencją ClickAd, jako general director w latach 2014-2015. Wcześniej przez siedem lat pracowała w K2, z czego ostatnie 1,5 roku na stanowisku client service director.
Od ponad 18 lat jest też rzecznikiem prasowym imprezy techno Mayday Poland.
W 2021 roku wpływy Agencji Warszawa zmalały o 0,3 proc. do 9,97 mln zł. W raportowanym okresie swoje wszystkie przychody agencja wygenerowała w Polsce, w 2020 roku 111,3 tys. pochodziło z zagranicy. Agencja od paru lat pracuje dla PKO BP i PZU, w ub.r. realizowała też projekty m.in. dla Totalizatora Sportowego i klientów z sektora prywatnego.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Zawada-Gawrońska w Agencji Warszawa