Magdalena Andrzejuk: z DSK na art directora w FCB Warsaw
Magdalena Andrzejuk objęła funkcję art directora w agencji reklamowej FCB Warsaw. Poprzednio pracowała w agencji DSK.
FCB Warsaw tłumaczy, że zatrudnienie Magdaleny Andrzejuk wynika z pozyskania przez agencję w ostatnim okresie nowych klientów, m.in. JTI Polska (producenta papierosów Winston, Camel, LD, Glamour).
Poprzednio Magdalena Andrzejuk pracowała w agencji DSK, a ogółem z branżą reklamową jest związana od siedmiu lat, pełniąc funkcje grafika i art directora. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak Michelin, BGK, Multibank, urzędy miejskie Łodzi i Gdańska, Mazowia, Alfawasserman, Primavera i Bosch.
Ukończyła studia w zakresie filologii szwedzkiej.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Andrzejuk: z DSK na art directora w FCB Warsaw