Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak: z FCB Warsaw do J. Walter Thompson
Z końcem sierpnia Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne FCB Warsaw, rozstają się z agencją. Od września przejmą zarządzanie działem kreacji w J. Walter Thompson.
Drozdowska i Klimczak przejmą stanowisko po Jacku Szuleckim, który odchodzi z agencji .
Na pytanie o kluczowe wyzwania w nowej agencji, Drozdowska i Klimczak odpowiadają: - Najważniejsze dla nas jest to, że te wyzwania zapowiadają się niezwykle ciekawie, zarówno pod względem kreatywności, jak i nowych możliwości, jakie dają tak szerokie kompetencje digitalowe i własne zaplecze technologiczne - komentują.
- To dla nas rzeczywiście duże wyzwanie, ale i wielka szansa na budowanie i tworzenie agencji z ludźmi, którzy mają równie wielką co my chęć zmieniania rzeczywistości. JWT jest teraz kreatywnie w bardzo ciekawym momencie, co więcej to europejskie biura kipią kreatywną energią. W zeszłym roku w rankingu najbardziej nagradzanych sieci reklamowych The Gunn Report, JWT przeskoczyło aż 7 miejsc, co było absolutnym ewenementem w skali światowej. Tu bardzo dużo się dzieje, silne pomysły liczą się równie mocno co silne rynki, sieć nie boi się ekspansji na nowe obszary, ciągle pogłębia też kompetencje digitalowe. To mieszanka, której nam, jako kreatywnym trudno się oprzeć. Polskie biuro JWT ma bardzo ciekawe plany i już trochę nie możemy się doczekać, co z tego naszego wspólnego działania wyniknie - dodają Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak.
Małgorzata Klimczak i Agnieszka Drozdowska pracowały w FCB Warsaw od 2013 roku. W tym roku zdobyły Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes, za projekt „Smart Bell” dla Axa Polska.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak: z FCB Warsaw do J. Walter Thompson