Magazyn „Joy” ma własny serwis internetowy
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło kierowany do kobiet serwis internetowy Joy.pl, który jest rozszerzeniem wydawanego przez firmę miesięcznika „Joy”. Redaktor prowadzącą witryny jest Magdalena Murawska.
Czytelniczki portalu znajdą w nim autorskie artykuły z kategorii m.in. mody, urody, fashion, a także wywiady z gwiazdami i sesje zdjęciowe. W sekcji Joy TV obejrzeć można ekskluzywne materiały wideo, a w dziale Look Dnia prezentowane będą stylizacje gwiazdy lub blogerki, wybranych przez redaktorów „Joya”.
Serwis pod kierownictwem redaktor naczelnej Karoliny Weber przygotowała redakcja papierowego wydania magazynu „Joy”. Redaktor prowadzącą została Magdalena Murawska (w papierowej wersji magazynu pełni funkcję redaktor prowadzącej dział mody). Layout przygotował Michał Chatys, zastępca dyrektora artystycznego, a za stronę techniczną serwisu odpowiada dział nowych mediów Marquard Media Polska. Komercjalizacją witryny zajmuje się dział sprzedaży wydawnictwa, kierowany przez dyrektor reklamy ds. nowych mediów Karinę Hertel.
Wraz ze startem portalu Joy.pl czytelniczkom umożliwiono zakup Joy Boxa - pudełka wypełnionego produktami kosmetycznymi do testowania. Użytkowniczki witryny mogą stworzyć swój własny box w zakładce joy.pl/joybox - mają tam szansę też podzielić się opinią o produktach.
Uruchomieniu nowego serwisu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Joy.pl widzimy tylko dobre strony”. Jest ona realizowana w tytułach wydawnictwa („Cosmopolitan”, „Hot Moda” i „Shape”) i jego serwisach internetowych (grupa portali Kozaczek tj. Zeberka.pl, MilionKobiet.pl, Kozaczek.pl).
Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu 2014 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „Joy” wyniosła 95 669 egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Joy” ma własny serwis internetowy