Magazyn „Joy” zmienia format, podnosi cenę
Miesięcznik dla kobiet „Joy” (Marquard Media Polska) od czerwca ukaże się w zmienionym formacie i wyższej cenie. Na okładce pojawiła się Margaret.
Od 23 maja br. w kioskach ukaże się nowy numer „Joy”, który będzie miał większy format. W treści pisma zostały wprowadzone zmiany - pojawi się więcej treści, sesji modowych, rubryk oraz nowy autorzy. Częściej mają być publikowane także teksty o tematyce psychologicznej, technologicznej i społecznej. Zmiany nie ominą layoutu, który ma być bardziej nowoczesny - w ten sposób „ma podkreślić charakter brandu: poczucia humoru i elementy zaczerpnięte ze świata social mediów”.
Jak udało się nam dowiedzieć, na łamach Joy'a pojawią się nowi autorzy: Katarzyna Dyła (w dziale Mody), Joanna Andrzejewska (w dziale Urody i Body), Marcelina Zielnik (dział Urody i Body), Izabela Cieplińska (dział Happy Life), Beata Dżumaga (dział Happy Life) oraz wkrótce ma pojawić się również nowa osoba w dziale Kultura i Gwiazdy, który jest w trakcie rekrutacji.
Magazyn obecnie będzie się składać z sekcji: Love It – trendów z dziedziny mody, urody, lifestyle'u, nowych technologii; Happy Life - będzie zawierać teksty psychologiczne, społeczne, artykuły o karierze, raporty; Uroda - dział będzie poświęcony pięknie; Moda - będzie zawierać inspiracje i porady ze świata mody; Body - kolumny skupią się na dietach, przepisach, ćwiczeniach, wypowiedziach ekspertów; Enjoy - dział rozrywkowy z nowościami kulturalnymi, podróżami i ciekawostkami z social mediów.
Zmiany w serwisie
Redakcja planuje również wprowadzić nowy layout serwisu joy.pl. Jak się dowiedzieliśmy, uruchomienie nowej odsłony portalu planowane jest na wrzesień/październik tego roku.
- Layout będzie znacznie bardziej nowoczesny i przyjazny oraz możliwie jak najbardziej spójny z magazynem pod względem zdjęć, kolorystyki i doboru tematów. Pojawią się nowe działy oraz więcej formatów video, testów, quizów i unikatowych treści związanych z influencerami, a także dodatkowa zakładka, która ułatwi kontakt użytkowników z redaktorami - przekazała nam Agnieszka Sabok, head of business support w Marquard Media Polska.
„Joy” od czerwcowego numeru będzie kosztować nie 4,99 zł a 5,99 zł. Redaktor naczelną jest Martyna Zagórska.
W I kwartale 2019 r. sprzedaż „Joy” wyniosła 28,3 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Joy” zmienia format, podnosi cenę