Mafijny test reklamuje Lay’s Max (wideo)
W telewizji, kinach i internecie ruszyła kampania chipsów Lay’s Max (Frito-Lay Poland) reklamująca je jako „Max grube. Max intensywne”. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, Proximity i Media Direction OMD.
W nowej reklamie Lay’s Max mafijną rodzinę nieoczekiwanie odwiedza ekipa telewizyjna, która przeprowadza szybki test porównujący Lay’s Max z dotychczas obecnymi na rynku grubymi chipsami. Pod wpływem tego zestawienia mafiosi natychmiast wyrzucają stare chipsy.
Akcja - pod hasłem „Lay’s Max. Max grube. Max intensywne” - jest prowadzona w telewizji, kinach i internecie. W ramach kampanii na facebookowym fanpage’u Lay’s uruchomiono grę, w której każdy może pozbyć się starych grubych chipsów, wybierając najlepszy sposób ich likwidacji.
Kreację kampanii przygotowały agencje BBDO Warszawa i Proximity, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Mafijny test reklamuje Lay’s Max (wideo)