VMLY&R Poland przygotowała regionalną kampanię Lay's
Pod hasłem „Movies taste better with Lay’s" ruszyła regionalna kampania tej marki (należącej do PepsiCo), przygotowana przez agencję VMLY&R Poland.
Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona platformy komunikacji „Movies taste better with Lay’s".
Autorem VMLY&R Poland
Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to nie tylko idealne uzupełnienie wrażeń, jakie dostarczają nam seanse filmowe, ale także szansa na zbliżenie z ludźmi dzięki wspaniałym smakom.
W tegorocznym spocie telewizyjnym marka udowadnia, że każdy kęs chipsów Lay’s potęguje wrażenia z oglądania filmów w domu. Pojawiający się znajomi głównego bohatera czy elementy kinowe, takie jak profesjonalne głośniki czy wygodne fotele wkomponowane w przestrzeń domową, w której dzieje się akcja, to tylko początek przygód z Lay's rodem z filmu.
Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, digital, e-commerce oraz współpracę z influencerami.
Poza Polską kampania obejmuje także m.in. Rosję.
Ponownie przy tworzeniu kampanii dla marki współpracowaliśmy z reżyserem Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Serbii we współpracy z domem produkcyjnym Tuna Fish.
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland przygotowała regionalną kampanię Lay's