„Mądre leczenie bólu” reklamuje Apap (wideo)
Rusza kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie), z nowym hasłem „Mądre leczenie bólu” i koncepcją kreatywną. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, One Eleven i Starcom.
Pierwszy z nowych spotów Apapu pokazuje w ciemnej scenerii osoby w różnym wieku cierpiące na wieloraki ból. Po zastosowaniu promowanego preparatu wszystkie odczuwają zdecydowaną ulgę.
Jest to pierwsza duża kampania reklamowa marki w ramach jej nowej koncepcji kreatywnej, opracowanej przez agencję Brasi na podstawie strategii od One Eleven. Nowe hasło główne Apapu to: „Mądre leczenie bólu”.
- W nowej kampanii promocyjnej stawiamy na nowoczesną i wyjątkową komunikację. Mamy nadzieję, że wyróżni się ona w zatłoczonych blokach reklamowych oraz skłoni Polaków do chwili refleksji i zastanowienia się nad świadomym wyborem swojego leku przeciwbólowego - tłumaczy Dominik Muszyński, marketing manager w USP Zdrowie. - Nie ma tu efektownych wizualizacji wirusów ani supernowoczesnych animacji pokazujących, jak leki się z nimi rozprawiają. Nie ma też plastikowych ekspertów. Właściwie nie ma tu nic, co było do tej pory w polskich reklamach farmaceutyków. Jest tylko człowiek, którego jesteśmy tak blisko, że prawie możemy go dotknąć. To filmy o bólu, którego doświadcza każdy, a prawdziwość i realizm postaci pozwalają na intymne spotkanie z bohaterami - opisuje Piotr Kumik, reżyser spotów (ich produkcją zajął się dom produkcyjny Selfish3).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W ostatnich latach Apap był reklamowany ze sloganami „Pokonaj ból / grypę odpowiedzialnie”. Spoty w jasnej kolorystyce pokazywały najczęściej familijne sceny oraz wizualizacje obrazujące działanie preparatu.
Nowa kampania jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom (od początku przyszłego roku obsługę mediową USP Zdrowie przejmie od niego spółka Mets należąca do MEC).
Dołącz do dyskusji: „Mądre leczenie bólu” reklamuje Apap (wideo)
skasowac wszystko !! co oni reklamuja ?
chyba nie wiedza ? to sie kwalifikuje
do REM ,bez zadnych jaj i naciagania skargi,
np. plynu pod prysznic po ktorym czlowiek
nie poci sie w upal ?? pocenie sie jest normalnym
zjawiskiem i sluzy CHLODZENIU ciala w upal,
zapobiega udarowi cieplnemu, nastepnie reklama
leku/syropu na kszel,zeby nie kaszlec po papierosach,
kaszel po papierosach to obrona organizmu i
odksztuszanie smoly rakotworczej osiadlej w tchawicy !!
kaszel jest dobry, pocenie sie jest dobre,
wymyslcie i zareklamujcie lek na nie sikanie !! he,he
za kierownica ?