SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Madogz obsługuje Kompanię Piwowarską w social mediach

Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital.

Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w social mediach.

Do zadań agencji Madogz należy między innymi wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów social media, przygotowanie contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, planowanie mediów oraz bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social mediach.  

Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.

- Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja Madogz najlepiej adresowała nasze oczekiwania. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację - mówi Natalia Rostkowska, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.

Do Kompanii Piwowarskiej należą takie marki piwa jak jak Lech, Tyskie, Żubr, Dębowe.

Dołącz do dyskusji: Madogz obsługuje Kompanię Piwowarską w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl