LVMH robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA
Firma LMVH, właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy rozpoczęła przegląd swojego budżetu mediowego w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Biorą w nim udział największe holdingi reklamowe.
Postępowanie obejmuje ok. 15 rynków w regionie EMEA, a nadzoruje je firma doradcza ID Comms. Według Campaign, proces przetargowy jest obecnie na etapie prezentacji.
Przegląd nie obejmuje Wielkiej Brytanii i Francji. Na tych rynkach LVMH mediowo obsługiwana jest przez agencje Havas Media, Zenith (Publicis Media), OMD i Dentsu Aegis Network.
Za planowanie i zakup mediów na większości rynków, które obejmuje obecny proces odpowiada Havas Media.
W Ameryce Północnej za obsługę mediową marek LVMH odpowiadają od 2018 roku Dentsu Aegis Network i Havas Media, w rejonie Azji i Pacyfiku – od 2017 roku Zenith i należąca do GroupM agencja L’Atelier.
Dołącz do dyskusji: LVMH robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA