Łukasz Zaleśny przeszedł z Zenith do Blue 449
Łukasz Zaleśny objął stanowisko strategy&innovation directora w agencji Blue 449 należącej do Publicis Media. Ostatnio pracował w domu mediowym Zenith, też należącym do Publicis Media.
Zaleśny na nowym stanowisku odpowiada za umacnianie kompetencji strategicznych zespołu, rozwój oferty w obszarze innowacji, wsparcie procesów new business oraz działania marketingowe agencji.
- Doświadczenie Łukasza, zdobywane we współpracy z szeregiem największych reklamodawców z różnych branż, wzbogaci nasz zespół i podniesie jakość rekomendacji strategicznych. Równie ważne jest dla nas to, że sposób pracy Łukasza wpisuje się w wartości i filozofię działania Blue 449 i tak jak my wierzy w siłę kolektywnej pracy i interdyscyplinarnych zespołów, łączących specjalistów z różnych branż oraz otwarcie się na współpracę z innymi partnerami biznesowymi klienta - komentuje Beata Szcześniak, general manager Blue 449.
Zaleśny jest związany z branżą reklamową od ponad 12 lat. Do Blue 449 przeszedł z Zenith, agencji należącej również do Publicis Media, gdzie pracował przez 6 lat, ostatnio na stanowisku strategy&insights managera. Wcześniej był związany m.in. z ACR (Grupa K2), E-Graphics (TBWA) i Gadu-Gadu. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.
Stanowisko strategy&innovation directora w Blue 449 nie było obsadzone od sierpnia br. Wcześniej zajmował je Arek Urban.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zaleśny przeszedł z Zenith do Blue 449